Herkules Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Med termin på torsdag og uten tegn på fødsel så får jeg nå i alle fall full permisjon .) I motsetning til forrige gang som jeg fødte før permisjonen begynte. Bra jeg ikke søkte perm mer enn 3 uker før termin da i alle fall- Nå blir det spennende å se om jeg går over, jeg er så innstilt på å få oktobernurk at jeg nesten ikke kan tro at det kan bli november. Både lege og fysio har satt opp time til meg på mandag med beskjed om at de håper at jeg ikke dukker opp:) Etter en skikkelig slitsom helg så har jeg bare slappet av og sovet endel i dag. Bør vel rydde litt i huset kanskje:) Gleder meg til fødsel nå!
Lilje74 Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Krysser fingrene for deg Herkules! :-) Det kan jo skje når som helst nå, og i løpet av uken kan mye ha skjedd :-) Statistisk sett er dessuten november den måneden med færrest bursdager mener jeg å ha lest ;-) For min egen del begynner jeg å bli klar jeg også.. Kjenner forkjølelsen begynner å slippe taket litt i dag faktisk og presset på bihulene har blitt mindre med skylling etc. Tenk jeg har termin i dag jeg og om formen er fin i morgen hadde det vært fantastisk å få fødselen overstått, magen for seg selv og vidunderet i armene :-) Fikk faktisk på følelsen at noe var på gang nå nettopp... og det er første gangen denne gangen... men det stemmer sikkert ikke...
Herkules Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Oi så du har jammen meg termin i dag, så gøy om noe skjer! Fint om bihulene dine holder seg i sjakk også Jeg tror faktisk du har rett ang november bursdager- Jeg kjenner flere oktoberbarn i alle fall. Følelsen av at noe er på gang ja- lurer på hvordan det er jeg. :-) Jeg fikk liksom aldri det sist og nå har jeg hatt mensmurringer i 4 uker eller mage vondt eller noe. Så jeg føler ikke jeg vet hva jeg skal kjenne. Vi får krysse fingrene for oss!!
Lilje74 Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg kan heller ikke huske noen "tegn" fra forrige gang.... I 4-5-tiden på morgenkvisten var det bare igang... og hos legen noen timer senere fikk jeg beskjed om at det stemte. Husker at jeg var overlykkelig for at riene ikke var sååå ille (skal jommen ikke rope hurra for tidlig!)... og mannen min ble med til byen for å handle inn det vi trengte til babykortene jeg hadde planlagt å lage etter fødselen... Noen timer senere svippet vi innom sykehuset for å sjekke åpningen og så ble vi sendt hjem... Hm... har forresten ikke kjøpt inn ting til å lage babykort ;-) Vel, får komme meg til sengs og pleie forkjølelsen... som må være borte til i morgen...
Lilje74 Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 ps: har egentlig 2 termin'er: 27/10 fra midtveis UL, 29/10 fra tidlig UL og 31/10 som er legens menstermin med 29dg syklus... Kanskje den i morgen klaffer :-)
Herkules Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2008 Mine terminer er 29 og 30 så nå får vi se hvor presis den lille har planer om å være. Sist så hadde jeg ingen rier eller noe kl 02, men ringte mannen min kl 0217 fordi jeg syns synd på meg selv som lå på sykehus og ikke fikk sove. 0227 ringte jeg ham igjen og spurte om han kunne kommer - fortsatt ingen rier. Kl 3 fikk jeg rier og var skikkelig i gang 07 var det full åpning. Nå tror jeg at alt går mye værre:(
Lilje74 Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Oi, det var kjapt! Veldig bra at du har så kort vei til sykehuset! Jeg håper at denne fødselen kun tar halve tiden.... Vi får se :-) Hvordan går det med deg nå? Skjer det noe? Her skjer det iallefall INGENTING!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå