Gå til innhold

Tips til å få Magnus til å være i senga si om kvelden?


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Og ikke gå ut tusen millioner ganger?! Legger han mellom 19-19.30 og han sovner nærmere 21.30. De siste kveldene har jeg sitti "gangvakt" og da har han sovnet litt fortere....Er det bare å være tålmodig, eller kan dere noen andre triks??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da vi bruker pose og sele. Den bruker å være veldig upopulær og etter et par ganger så holder det med å fortelle at om du går ut av sengen så må vi bruke posen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær tålmodig, følg han tilbake hver gang. For det har jeg sett på Nannyhjelpen (eller hva det heter) på TV.....

 

Vel, Thomas sover fortsatt i sprinkelseng, så jeg har ingen erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Thomasmamsen sier - vær tålmodig. Ikke snakk, ha lyset dempet,lei han tilbake i seng gang på gang på gang. Etterhvert vil han skjønne at det ikke nytter å stå opp.

Vær konsekvente iallefall! ( Vi har det sånn i perioder med husets 6-åring. Hun prøver seg, men blir geleidet rett i seng igjen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leier tilbake uten snakk hver gang, lyset er av på rommet og i gangen utenfor.

 

Har vært to dager hvor det har vært litt bedre nå, men om det blir verre igjen prøver vi den posen til Loppelill :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...