alvilde Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 noen som kan fortelle litt om det? er det alvorlig? hva må man gjøre?
Babyønske �� Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Fant dette: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/svangerskapskl_e
alvilde Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 takk men kom ikke inn på siden
Babyønske �� Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg søkte bare på svangerskapskløe oppe i søkefeltet til venstre. Du kan prøve det....
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 jeg har sv.skapskløe og det er uutholdelig til tider!!!!! Står i dusjen om nettene og holder på å bli gal!! Klør og klør og klør! Verst på hendene (både oppå og inni) og på beina/"inni" fotsålen + oppetter armene. Er full i små røde prikker, som blir til hovne byller når jeg klør på dem. Har prøvd alt fra Xclocain, Eurax, Aloe Vera, hvitvask, Cetirizin tabeletter, unngå forskjellig matvarer osv. men INGENTING hjelper! Skal til utredning på fødepoliklinikken for å ta flere tester, jeg holder jo til tider på å bli fullstendig gal! Leverprøver ser forressten ok ut da..tar prøver hver 14. dag. En ting er sikkert: har du sv.skapskløe så VET du det - det er ikke tvil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå