Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Har sett litt reklame for farsdag, men ikke så mye som jeg syns det pleier å være før en slik stor dag. (handels-standen vet jo å melke slike "merkedager" halloween, valentine, mor og farsdag....) Så jeg lurer, har jeg klart å glemme hele greia, eller er det neste helg, eller når er det egentlig?
Kulå Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Nei, du har ikke gått glipp av den. Er 9. nov
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Da har jeg et par uker til på å "ikke glemme farsdagen" på da
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Farsdag er andre søndag i november og morsdag andre søndag i februar
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Takk. men det kommer jeg til å huske helt til jeg logger meg ut her for kvelden. Men godt butikkene vet å opplyse en glemsk sjel da;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Det er godt det er andre også som ikke har helt kontroll på slike ting. Jeg har sett på tv3 nå i et par timer for å håpe å få med meg en reklame om når farsdag var. Ingen reklame, så tenkte jeg skulle logge meg på bam og se om noen her visste =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå