Gå til innhold

Dette blir en spennende uke! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal vi i banken for å høre hva vi kan få i lån hvis vi kjøper oss et hus, og på torsdag eller fredag skal vi på visning. Mannen min er veldig innstilt på at vi skal ha det huset vi skal på visning på, mens jeg er mer avventende, vi må jo SE huset før vi bestemmer oss da. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da :) Lykke til !!!!

Skrevet

Vi må få høre hva som skjer :-). Krysser fingrene for at det blir som dere ønsker...

Skrevet

jepp:) Dette blir spennende ja:)

Skrevet

Åååååååå så spennende uke ja. Enig med deg. Dere MÅ se huset først. Og sjekke alt med det. Gamle skader, våtskader, hvor mye som må gjøres med det i forhold til prisen på det. Blir veldig spennende å høre da hvordan det går. Lykke til:)

Skrevet

Takk, takk! Det er sjefen til mannen min som skal selge det, han kjøpte det for ett år siden, men har ikke bodd i det, og nå har de bestemt seg for å selge til oss hvis vi vil ha det. Føler vi kan være trygg på at det ikke er fuktskader og sånt der ihvertfall. Men jeg vet jo enda ikke hvordan det ser ut inn, har kun sett plantegninger og arkitekttegninger over hva som kan gjøres. Er et funkishus, veldig spesielt. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...