tutta med 2 gutter Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Har vært plaget med hodepine, kvalme og vonde tak øverst i magen ved navelen siden igår. Reiste til jordmor idag pga tips at det kunne være svangerskapsforgiftning. Men det var det ikke, MEN ble sendt til føden fordi hun trodde fødselen var igang. Satt til registrering på føden, men da skjedde det sefølgelig ikke noe. Men jordmor ga seg ikke og ville sjekke ytterligere. Visste seg at jeg var moden og hadde 2 cm åpning. Hun sa at det kunne skje når som helst, men også ta sin tid. Ble litt satt ut av hele situasjonen. Fødte 4 uker før termin sist gang, men det er 6.5 år siden. Var sikker på at jeg skulle gå helt ut denne gangen. Det startet med at vannet gikk sist gang, og husker ikke hvordan riene var. Føler meg som en førstegangs.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Hei, fikk samme beskjeden for noen uker siden.,,, fikk også samme beskjed som deg.. har nå gått 3 uker og ikke noe er skjedd. Blir etter alt å vite satt igang imorgen. Er da 2 uker til termin. Godt at det ikke var svangerskapsforgiftning da også får du håpe at h*n holder seg inne litt til, hvertfall et par uker. Men må sies, er slitsomt å gå sånn, hele tiden tenke på om noe er igang osv. Men det positive er jo at det er desto bedre utgangspunkt når det først setter igang:) Lykke til og ps, når du får rier så over jeg du husker igjen, skikkelig aha opplevelse.
tutta med 2 gutter Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Oj..... var akkurat på do og da kom det masse slim og blod. Kan det være fordi hun undersøkte modning og slik tro. Føler meg skikkelig lost nå......
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg fikk beskjed om at jeg nok kom til å blø litt etter undersøkningen. Men Var litt rosa slim bare...fikk derimot masse maserier i lang stund etterpå, trodde fødselen var igang. Men så sluttet det igjen. Håper alt er bra med deg.
2 x gull Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Høres akkurat ut som min situasjon. Jeg fødte i uke 36 sist gang. Er gravid i uke 36 + 0 nå, men i uke 35 fikk jeg påvist 2 cm åpning, hodet festet og moden livmorhals. Blødde og hadde masse kynnere etter undersøkelsen men nå er det totalt stille. Skjer overhodet ingenting (bortsett bra at babyen spreller som besatt da). Var til sjekk igjen i dag og ingen forandring. Fortsatt 2 cm osv. Fødselslegen har fulgt meg opp siden uke 27 pga svak livmorhals så jeg har vært totalt oppdatert hele tiden siden da. Hun er overbevist om at jeg kommer til å føde prematurt igjen. Men som sagt, her skjer det absolutt NOTHING....
tutta med 2 gutter Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2008 Da er det jo bare å smøre seg med tolmodighet da. Skal faktisk finne senga nå. Har vært våken siden kl 5 imorges og er kjempesliten etter alt som har skjedd idag. God natt alle sammen :0)
tutta med 2 gutter Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2008 Og NuttaMi : Masse lykke til imorgen :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå