Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg la ut gift fordi det kom mus eller rotter i kjelleren, nå stinker det dødt i hele huset her. Er umulig å finne beistet. Hvor lenge vil denne stanken være? Jeg sjekker hele huset for sprekker og innganger disse udyra kommer inn, men greier ikke å lokalisere det. Deprimerende å bo i et stinkerottehus.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Mus kan lukte i et par tre dager. De er så små at kroppen tørker inn relativt kjapt. Mens rotter derimot.. Vi fikk en i veggen som døde naturlig. Klarte IKKE lokalisere lukten men i et hjørne i gangen nede / samme side på veggen inni stuen. Etter 1.5 uke klarte vi ikke mer. Rev opp stuegulvet men fant den ikke der. Veggen var det uaktuelt å rive på. Etter ca 2-2,5 uke var lukten borte. Dette var da garantert en rotte. Eller borte og borte.. det var en eim en god stund
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Usj-ekkelt! Er plaget med mus i veggene jeg da, om vinteren! Men har skjønt at gift ikke er tingen, men feller...Så når det blir kuldegrader har jeg 2 feller oppe, og må kase rundt 20 mus om dagen! Kjempeekkelt, men heller det enn den lukta! Håper lukta hos dere blir borte snart! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har tipset om dette før, men gjør det gjerne igjen. Sett fram en skål med kaffepulver der lukta er som verst, den døyver den verste stanken. (Tipset har jeg fått fra Pelias skadedyrkontroll).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå