Gå til innhold

hvor lenge er en kvalm??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 15 nå og fortsatt kvalm og dårlig. Trodde det skulle gi seg etter 12 uke jeg.......

Er sykemeldt fra jobb, men har dårlig samvitighet........Flere som er sykemeldt etter 15uker????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

første gang var jeg fulltids sykemeldt til uke 22 pga hypermessis, etter det kom jeg bare tilbake 50% pga hyp.mes.

 

nå har jeg vært fulltidssykemeldt til uke 15 ca og er nå i 60% jobb, er i uke 18 nå :) men kommer nok ikke tilbake 100% denne gangen heller...

 

man må bare legge fra seg den dårlige samvittigheten på et tidspunkt det hjelper ikke på psyken og humøret :)

 

god bedring!

Skrevet

Er nok dessverre umulig å gi deg noe fasitsvar på det. Har inntrykk av at for de som er "normalt" kvalme, gir det seg rundt uke 12. Vi som er hardere angrepet (sykmeldte i lengre tid), må ofte regne med en del uker ekstra. Selv er jeg fortsatt sykmeldt i uke 18. Merker det går rette veien nå - mener det gav seg rundt uke 20-21 sist gang og håper på det samme nå. Det finnes også noen som går hele svangerskapet, men håper du ikke er én av dem!! Hvis du begynner å merke litt bedring nå, burde det være et godt tegn, men regn med noen uker til... Lykke til!!

Skrevet

jeg er snart 19 uker på vei og har ikke vært kvalm en eneste dag enda:D

Skrevet

Jeg er snart 20 uker på vei, og er fremdeles plaget med kvalme!

Skrevet

22+2 uker her. Å jeg er kvalm å spyr enda.

Skrevet

er 14+2 og sleit veldig med kvalme de 12 første ukene. Kom seg litt da jeg bikket over i 2 trimester, men jeg spyr fortsatt. Heldigvis ikke hver dag lenger og ikke flere ganger om dagen.. men er temmelig lei nå!

 

Har vært 100% sm de 12 første ukene, 50 % de to siste og skal prøøve meg tilbake i full jobb fra og med i dag.. er litt spent ja!

Skrevet

Jeg var skikkelig dårlig fra uke 6 til uke 17 - 18. Etter det har jeg bare hatt morgenkvalme, og kastet opp senest i går morges. Jeg er 27+5 i dag.

 

Tror dette er individuellt gitt =/

 

Ikke at jeg klager altså. Jeg er sååå glad for å slippe unna med litt ugg bare på morgenen =)!

Skrevet

Uff..håper du føler deg bede snart!Vet åssen du har det,vært sykemeldt fra uke 5 og er nå 21+2 pga hyper messis.

Forrige svangerskap gav det seg i ke 19 men er fortsatt dårlig men bedre.

God bedring til hele gjengen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...