___ Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Brukte det ikke i det heletatt. Så vidt jeg vet er det relativt lite å tjene på det sikkerhetsmessig og jeg syntes ikke det var noe mer behaglig, bare klønete.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Aldri. Bare tull i følge jordmora mi.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Har 4 uker igjen til termin, å har verken brukt gravid belte eller kommer til å bruke det.. Er bare noe de har lagt til for å tjene penger på etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Henger meg på de over. Har 7 uker til termin og har ikke brukt det i hele tatt
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg brukte det heller ikke. Fikk låne ett av ei venninne som selv brukte det fra dagen etter unnfangelsen... (hørtes det ut som) Det var ubehagelig og klønete å bruke. .
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Fikk et brukt og prøvde det litt i sist svangerskap. Synes bare det var klønete. Sikkerhetsmessig har slike belter ingen hensikt.
Mrs. Bouquet Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Ja, ubehagelig og låg og seilte rundt i skinnsete samme hvor stramt vi festet det, så denne gangen ligger det på loftet i og med at det ikke vil funke i en kollisjon.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg lånte av ei venninne, fra ca 5 mnd. Syntes det var mer behagelig å bruke det enn vanlig belte når magen ble større, så jeg var iallefall fornøyd
Gjest mphs Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 Har ikke brukt i mine to svangerskap legger bare beltet godt under maven. Som de andre sier er det ikke noe mer sikkert og det sier også trygg trafikk.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 Som tidligere nevnt over her, har ikke noe for seg i følge Trygg Trafikk. Se link: http://www.tryggtrafikk.no/w/Trafikksikkerhet/Barn_i_bil/Gravid/ ("Bruk bilbeltet – det er det sikreste både for mor og barnet i magen. Det finnes enkelt utstyr som styrer beltet slik at det blir liggende under magen. De kan gi en bedre komfort, men kollisjonstester viser at det ikke har betydning for risikoen for skader i en eventuell kollisjon. ") Er vel noen kommersielle krefter som har funnet på sånt å lage noe sånt nonsens også..
mamman til pia, eli og mari Skrevet 27. oktober 2008 #12 Skrevet 27. oktober 2008 brukte det ikke med snuppa i magen og blir heller ikke og bruke det nu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå