3 blå Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to MORTILGUNNAR, happy birthday to you! Ha ein fiiiiin dag jenta mi
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 grattis fra meg og =)
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 signerer !! og legger til knallbra jobbing med historieprøva di !!! Grattis der også !!
Tante Bassa Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer så mye med dagen! Bursdagsklem fra meg :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 TUSEN TAKK! :-) småen kom i barnehagen i dag og begynte og lete etter flagget og spurte assistenten hvor flagget til mamma var hen... hehe (de henger opp flagg når noen har bursdag) også gikk vi tur til senteret. der han valgte ut et smykke som han kjøpte til meg. han var så stolt.. hehe.. så nå går jeg rundt med ett hjertesmykke med plastiksten i.. hehe.. han sa "mammaen min, hjerte" og koste meg... hehehe.. så nå trenger han ikke være lei seg for at han ikke hadde gave mer. og selv om smykket overhodet ikke er meg, så har jeg alleredet blitt glad i det.. hehe... jeg har verdens beste gutt :-)
du og jeg og vi to Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 Åh, gratulerer med dagen! Veldig koselig ting å gjøre med sønnen din da!! Fin måte å ordne det på
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #12 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer - igjen ;-) For en godgutt du har!
fox`y Skrevet 27. oktober 2008 #13 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulere gratulere. håper du har hatt en kjempe dag:)
Dronningen! Skrevet 27. oktober 2008 #16 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer med dagen Frk. Fryd! Man kan aldri få for mange gratulasjoner:o)
cherry coke Skrevet 27. oktober 2008 #17 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer!!!! Og gaver fra barna er fine og vakre uansett hvordan det ser ut=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. oktober 2008 #18 Skrevet 27. oktober 2008 Dere er såååå søte mot meg :-) neste år invitrer jeg dere i bursdagselvskap.. hihi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. oktober 2008 #20 Skrevet 27. oktober 2008 sant sant! jeg begyner å forstå hvorfor folk sier ja til frieri selv uten ring... hehehe. for jeg digger dette smykke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå