Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

akkrat på do og det kom en god slump friskt rødt blod på papiret. er ikke så bekymret, men noen som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, opplevde det for ei uke siden. Men det må sies at jeg er så forkjølet og hostet så det "rev" i underlivet da. Var ikke så mye som kom, men jeg var på legesjekk tirsdagen, og alt var bare bra. Mest sansynlig et blodkar som sprakk. Men fikk beskjed om å IKKE løfte noe på et par uker, for det måtte få tid til å gro igjen.

Så lenge man ikke har vondt, fikk jeg beskjed om at det som regel er i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...