wonki Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 akkrat på do og det kom en god slump friskt rødt blod på papiret. er ikke så bekymret, men noen som har opplevd det?
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Jepp, opplevde det for ei uke siden. Men det må sies at jeg er så forkjølet og hostet så det "rev" i underlivet da. Var ikke så mye som kom, men jeg var på legesjekk tirsdagen, og alt var bare bra. Mest sansynlig et blodkar som sprakk. Men fikk beskjed om å IKKE løfte noe på et par uker, for det måtte få tid til å gro igjen. Så lenge man ikke har vondt, fikk jeg beskjed om at det som regel er i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå