Gå til innhold

Tips vedr skikkelig vonde hemorider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg sliter nå på slutten med SKIKKELIG VONDE hemorider (ikke veldig hyggelig ting å ha). Jeg antar det ikke er bare jeg som har litt problemer med det nå på slutten (jeg er 39 uker på vei). Jeg har prøvd utallige salver, men ingenting gjør det bedre. Noen av salvene lindrer litt da, men.

Jeg var hos jordmor for å ta modningsakupunktur i dag (ser veldig frem mot fødselen nå!), og hun satte noen nåler mot hemorider! Jeg vet jo ikke om det fungerer da, men i og med at det finnes punkter for dette også så fungerer det jo helt sikkert for noen! Punktene skulle få blodet til å strømme lettere tilbake. Hun anbefalte også at han skulle ta knipeøvelser så mye man orket. Jeg har sluttet med dette etter problemet dukket opp for det kjennes ekkelt samt at jeg lurte på om ikke det egentlig virket mot sin hensikt. Men nå skal jeg knipe igjen:-).

Tenkte bare at jeg skulle dele dette med dere.

Lykke til, jenter:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Hemorider er pyton!

På meg hjelper det aldri med krem alene, må bruke stikkpiller også. De har som regel forsvunnet etter 3-4 dager med Alcos Anal stikkpiller.

Har også hørt om noen som har sittet med rompa i grønnsåpevann, men har ikke prøvd dette selv.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...