Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Du blir sammen med en ny gutt. Barnefaren har ikke kontakt. Du og han nye er sammen ett år når han plutselig: (barnet er 15 mnd) 1. Begynner å kjefte på barnet fordi barnet løper etter han når han prøver å måle veggen med målebånd. Jeg ber han vente med det til barnet sover, eller akseptere at barnet også vil leke med målebåndet. Han forventer at barnet ikke skal gjøre slikt. 2. Du snakker med han i telefonen og barnet hyler (sånne typisk -jeg vil teste stemmen min hyl-) fem ganger og han blir dritsur og sier han må legge på fordi han ikke orker høre på det. 3. Han kjefter på barnet fordi barnet vil putte hendene sine i lommene hans når de sitter i sofa. Har ikke han her litt vel liten tålmodighet? Han pleier å si at han har verdens største tålmodighet. eh?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 nå vet jeg ikke beges sider..og om det er mange sånne tilfeller. Men er han sånn hele tiden at han har null toleranse ovenfor barnet ditt, så hadde jeg bedt han skjerpe seg eller gå. Hadde min samboer gått å hakket på mine barn hele tiden, så hadde jeg sagt det ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå