bestemt oss:) *mamma* Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Har menssmerter i magen.. Hva kan det være? Aldri hadd dette før nå.. jeg er 23+5 i dag. Har vart i 5 min nå.
Nea og juniors mamma Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg vil ikke si at jeg har menssmerter, men kynnere i bøttevis. De kjennes godt ettersom livmoren trekker seg sammen og blir veldig hard i alt fra 10 sek til 1 min. Kan komme når jeg ligger eller er i bevegelse og er bare ubehagelig. Er 22+6 og har hatt dem regelmessig hver dag den siste uken......skal til legen neste uke uansett så får ta det opp med ham. Om du skulle oppleve menssmertene flere ganger og det plager, burde du kanskje høre med jm eller lege?
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Magen min ble ikke hard den da. Så er usikker på hva den kan være. Har sagt til lillegull at han får holde seg inne til ertfall uke 30:P hehe..
smilan Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Da jeg strekker meg på morraskvisten kjenner jeg best til kynnerne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå