Lullunutu Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Drar til sykehuset snart, har rundt 5 min. mellom hver rie og skal bare spise og dusje så reiser vi=) Er ikke i tvil om at det er rier og det startet igår, så nå er jeg spent!! Håper jeg ikke blir sendt hjem igjen...
2SønnerSmå Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Lykke lykke til idag =) Sender deg masse fødestøv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå