Gå til innhold

Står på lav dose lykkepille etter "utbrenthet" / lett depresjon og er engstelig for landenes krav (Kina feks)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjære jenter. Jeg og mannen er igang med å undersøke hvilket land vi ønsker å adoptere fra. Vi har lest du ulike landenes kriterier og ser at Kina feks. er veldig strenge.

 

Jeg var utbrent for noen få år siden, var sykmeldt i fem måneder fordi jeg "møtte veggen" som det heter, men er nå i full jobb og helt frisk igjen. Jeg er i 100% jobb - i en lederstilling. Er sosial, har venner og hobbyer. Har det kort og godt godt i livet mitt sammen med mannen!

 

Men jeg står fortsatt på en lav vedlikeholdsdose med Fontex. Hadde jeg visst at Kina krever at man har vært uten medisiner i to år, hadde jeg sluttet for lengst. Men jeg har tatt pillen min og ikke tenkt på at det skulle være et problem. Inntil nå ... Vi vil gjerne adoptere et lite barn. Ser feks at Brasil ikke nevner dette med medisinering i sine krav, men der får man barn mellom 4 og 6 år nå (Inoradopt). Er det noen andre der ute som står på SSRI, er friske og ressurssterke og som har fått adoptert ønskebarnet? Ble ordentlig bekymret nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Dette kan sikkert adopsjonsforeningene hjelpe deg med - ønsker deg masse lykke til!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei, jeg ville ringt adopsjonsforum, de er visst behjelpelige med tips og råd til den slags problemer.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...