Gå til innhold

Ang baby på fly...

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen "regel" for hvor tidlig man kan ha med baby på fly? Jeg har termin 13 juni 09 og i 2 år så har jeg planlagt 30 års dagen til mannen min... Han fyller 30 år 4 juli 09 og jeg har så lyst til å ta med han til New York så han kan oppleve 4 juli- oppstyet der! Men hva om jeg går 14 dager over tiden? Da vil baby være 1 uke gammel når vi eventuelt drar... Men jeg gikk ikke over med guttungen, så har jeg stor sjangs for å gå over med denne? Har bare sååå lyst til å ta han med på denne turen! Tenkte å ha det som overraskelse! At han ikke får vite hvor vi skal før vi faktisk sitter på flyet! hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er tre uker, uten at jeg skal være for sta på det :)

Tror du kan fly tidligere også om du har legeattest, men hadde du orket å dra til new york en uke etter fødselen da?

Det er vanligere å gå over første gangen, men at man ikke gjorde det med nr en er ingen garanti for at man ikke vil gjøre det med nr to sa jm til meg..

Høres ut som en flott overraskelse da! om du tørr å ta sjansen :)

Hvordan går det foresten? alt bra med lille spiren?

Skrevet

Ja, en uke etter fødsel skal jeg nå alltids klare! Tenker mer på baby, jeg... Kan høre med legen om det kan være skadelig... Regner jo med da å få type vugge i flyet til baby... Og på flyplassen blir det jo ikke noe særlig anderledes enn på et kjøpesenter, mener jeg... Kan jo bestille biletter med mulighet for avbestilling... Vi får se hva legen sier om det...

Ellers går alt bra! Er sykmeldt pga virusinfeksjon som ga sår hals, oppkast og null stemme... hehe Veeeeldig gøy... Åssen går det med deg, Mami? Når er termin igjen?

Skrevet

Dæven å sprek du er da ;) var helt død i et par mnd etter at jeg fikk talie jeg hehehe..

Babyen vil nok ikke merke noe særlig til det nei :)

Usja, det hørtes ikke særlig kos ut :-S du får ha god bedring!

Hvor langt er du på vei nå?

Jeg har det greit jeg :) er sliten og har masse vondter og plager nå, men det er bare 8 dager igjen til termin så hun kommer vel snart :)

Kjenner jeg er litt snurt da, Tuppa kom nemlig 9 dager før terminen så jeg føler nesten at jeg er på overtid jeg nå hehehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...