Gå til innhold

Odin, Vincent eller Herman?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja prøver å finne guttenavn...men ikke lett å bestemme seg:) Søstrene heter forøvrig Nathali og Olivia:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si jeg stemmer på Vincent jeg =)

Skrevet

Odin er finest, men Hermann passer best til søstrenes navn.

Vincent likte jeg ikke så det hadde utgått for min del.

Skrevet

Vincent synes jeg blir litt for amerikansk for min smak. Odin er kjempefint, men begynner å bli ganske vanlig nå... Mange babyer/smågutter som heter det. Stemmer for Herman... Fint og enkelt, litt "gammeldags" samtidig som det er ganske originalt og ikke så mange smågutter som heter det (i alle fall ikke her oppe i nord der jeg hører til...).

 

Likte Herman jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...