Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 hei. jeg har lest litt rundt på innleggene her på siden,mn tror de er litt gamle. det jeg har lest er at noen faktisk har blitt gravid 1 dag etter mens. for sædcellene kan jo leve oppte 6 dager,etter det legene og gynekologene sier. og da er det jo også mulig å bli gravid 3 dager etter mens? har også hørt fra en gynekolog at kvinner kan ha eggløsning under mens,og at det da derfor ikke er sikkert at du ikke blir gravid. at kvinner kan ha eggløsning uavhengig av det de sier er mest "vanlig". Har ei venninne, og hun har ei venninne som ble gravid under mens. jeg hadde samleie 1 dag etter mens. så da er vel sjangsen der?
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Du blir nok ikke gravid, det er VELDIG liten sjanse. Jeg har praktisert sex med kondom 6 dager før og 3 dager etter EL og sex uten kondom ellers, og jeg har aldri blitt gravid. Må si jeg er ganske fruktbar for jeg ble gravid på pilla etter å ha glemt 2 piller... Tenk som så at for å bli gravid må du ha sex rundt EL, hvis du IKKE ønsker å bli gravid nå er det best å bruke prevensjon...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 det kan jo hende det gjelder DEG. for det er jo forskjellig fra kvinne fra kvinne. utifra det jeg har forstått fra legene.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Selvfølgelig, men syns det blir mye spekulasjoner her på forumet om ting som er SVÆRT usannsynluig. Så om man håper på å bli gravid, syns jeg ikke du skal gå rundt å håpe når man har hatt sex rett etter mensen. Da får man heller ta det som en hyggelig overraskelse hvis man faktisk er gravid:-) (sier det i den erfaring at jeg selv er en STOR håper, og har blitt skuffet SVÆRT mange ganger. Er bedre å spare det store håpet til det faktisk er stor sjanse)
ønskerbaby88 Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 nei selvfølgelig. nei jeg veit ikke hva som skjer:) lurte egentlig bare på sannsynlighetern. er ikke noe planlagt eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå