Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Har lyst på en bachelor grad, men er veldig lite flink i matte. Kom gjerne med forslag på hva jeg kan utdanne meg som.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Utdann det til noe du er interessert i. Er man interessert blir man stort sett flink i emnet også, Og ikke minst man skal jobbe med det hver dag så veldig viktig at det er noe du syns er gøy.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Prøver å lete på BI og andre steder, men har liksom ikke funnet noe som jeg virkelig kunne tenke meg ennå. HI
Musemor med tre søte små Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Hva er du flink til og hva intereserer deg?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Føler at jeg er flink i det meste, men ikke matte. Hvis matten "make sense" så skjønner jeg det, men klarer ikke brøk og sånne ting. Interesserer meg for byggebransjen og dyr:) Kunne tenke meg å ha en kontorstilling. HI
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Hvis du ikke liker matte, hvorfor kikker du på bi?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Dyrepleier(tror ikke det er bachlor da), førskolelærer, journalistikk, sosionom, barnevern, innenfor reiseliv, design. Er jo så mange muligheter.. Ikke så lett å komme med noe når man ikke helt vet hva du liker. Håper du finner ut hva du vil bli:)
tante grusom master of law Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Statsvitenskap. Da får du jobb i den offentlige forvaltningen feks.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Hva med advokat sekretær?Kun 1 år på BI:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå