råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Hvilken passer oppi?? ser nå at det ikke holder med bare vogndyne og lammeskinn. Han trykker dynen opp med hendene sine når han ligger ute og sover. han blir så kald på overkroppen. Har sånn trekk over bagen altså men den dekker jo ikke inni bagen med hodet:)
Zitro Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 I Spiriten min har jeg hatt både lammeskinnspose og den store dunposen fra Odenwalder. Syntes sistnevnte passet best inni den... Min baby er da 8 mnd, så hun bruker bare sportssdelen.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Når gikk du over til å bruke sportsvogndelen?? er redd det skal bli litt liten plass til pose og barn oppi bagen!! han er 3 mnd og ganske lang.
Zitro Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Har kun brukt den som sportsvong. Kjøpte den når hun var 5 mnd, ellers har jeg en diger Simo Kombi til sovevong... Sover bare i spiriten når vi er på hytta... Har du softbag eller? Tror det vil bli veldig trangt ja. Men egentlig så trenger du jo ikke baggen når du har en skikkelig vognpose. Det blir jo mer enn lunt nok oppi den. Spes når du har vindtrekket til vogna over posen etterpå.
marinas skatt Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har lammeskinn i bunn , tynt ullpleddd rundt henne oppi ticket to heaven dun pose. Alltid god og varm , og her har det allerede vært nede i 7 kuldegrader.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2008 hvilke klær har dere på barna når de ligger i posen?? har hardbagen så kanskje det er plass...........
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har en gammel lammeskinnspose! Så har jeg det stormtrekket over der igjen! Hun har som regel på seg langerma body, strømpebukse, en jakke, votter, trekantskjerf, lue og sokker! Ligger der og har det så godt og varmt atte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå