litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Noen som kan hjelpe meg? Hodet er ikke helt med meg idag.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. oktober 2008 Overtyde? Blir det riktig? Er et par år siden sist jeg hadde nynorsk..
brooklyn Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 overtyde stemmer. Sitter her med escolas nynorsk-ordbok og skriver oppgave...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå