bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 er så lenge siden jeg har spist det, så jeg husker ikke hva vi pleier å ha til
hm24 Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg synes både hvit og brun saus er godt til, så jeg bruker litt forskjellig.. Kjøttpudding som er litt grov bruker jeg som regel brun til, men kjøttpudding som jeg lager selv av medisterfarse bruker jeg vanligvis hvit saus til.. Men smaken er som baken... så bruk det du synes er best, er ingen fasit..
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Toro sin rose peppersaus. Det er bare drømmen:) Nå hvet jeg hva det blir til middag her i huset:)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2008 rose peppersaus... den har jeg faktisk ikke smakt. tror jeg går for den. skal bli nammenam. skal lage på bestemor sin måte. koke et helt blomkålhode, pakke det inn i kjøttfarsen. og så i ovnen. det er så godt det. takk for tips dere...
To små - en rosa og en blå Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Sellerisaus.... Skrell en sellrerirot, skjær i småbiter og kok den opp i vann. Lag lys saus av kraften når det er ferdigkokt. Server med gulrøtter, selleri (som ble kokt) og poteter. Favorittmiddagen her i huset.
nr.2 på vei =) Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 fløtesaus her! tilbehør poteter og makaroni og ketsjup
Gravidsmurf :) Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 vi pleier å ha tomatsaus...mmm..kjempe godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå