3 fantastiske små :) Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Fatter ikke helt at d er mulig og glemme hvor grusomt ubehagelig d var, har jo hatt dette 2 ganger før, men hjelp..... Sliter litt nå, orker nesten ingen ting super kvalm med brekninger. har fri idag, men i morgen er d tidlig opp og på jobb. Jeg jobber alene med direkte kontakt med kunder, aner virkelig ikke hvordan dette skal gå. Litt voldsomt å sykemld seg også, men kan jo ikke løpe fra kundene for do-besøk..... Kom oss opp til slutt idag og etter mye styr og 2 timers slit fikk jeg endelig gullbarna til barnehagen. Hjelp er bare i uke 7, d begynte på fredag og er allerede lei : ( hvordan skal dette gå. Blir stas med en baby til da : )
3 fantastiske små :) Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Hva er Postafen og hvor får jeg tak i det? : )
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Gå til legen, postafen er vel reseptfritt tror jeg, er et kvalmestillende medikament, men merk deg at enkelte blir svært søvinge av slike medikament og at det ikke fungerer på alle. Pass på deg selv og ta helsa på alvor, jeg fikk hypermesis og ble innlagt i uke 8 pga det med nr 3.....men hadde da rast ned 8kg på under 3 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå