Gå til innhold

"Brage.....hm....det var ikke et pent navn...."...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre denne i dag på butikken av en eldre dame som jeg ikke kjenner men som spurte meg hva gutten min heter.

Hva er det med folk nå til dags?? Folkeskikk?? Nei det har vi ikke hørt om!!!

Greit nok at hun ikke liker navnet men trenger da ikke å si det til meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utrolig frekt! det er da man skal svare tilbake med samme mynt, men alltid blir man helt satt ut av situasjonen...

Brake er forresten et veldig fint navn ;)

Skrevet

Makan til frekkhet. Greit at ikke alle har samme smak,men å si noe sånt er helt uhørt... Hva svarte du?

Skrevet

Fullstendig talentløst sagt av damen på butikken. Har hørt noe tilsvarende engang selv, en dame hadde en jente som het India (forresten et av de peneste navnene jeg vet), og en dame sa til henne "det er jo ikke akkurat et pent navn". Jeg ble så satt ut at jeg måtte bort til moren etterpå å si at det er mitt favoritnavn.

Hvis det hjelper så synes jeg Brage er et kjempeflott navn!

Skrevet

HÆ? Da hadde jeg blitt helt paff jeg tror jeg..Og selvfølgelig kommet på etterpå hva jeg skulle svart tilbake.

Jeg synes Brage er et tøft navn forresten. Hadde det på navnelista ved en evt gutt:)

Skrevet

Det er vel samme gamle kjerringa som klager på "ungdom nå til dags" uten å tenke et sekund over egen oppførsel. Fytti så frekt!

Syns Brage er fint også, bare så det er sagt!

Skrevet

Noen er bare helt blottet for sosial intelligens. Min bestemor sa hun håpet vi ville "skjerpe oss litt" når vi skulle velge navn til nr 2. Åpenbart syns hun navnet til datteren vår er litt stusselig. Hehe.. men hun er bare sånn, så jeg tar meg ikke nær av det hun sier lenger. Dessuten liker jeg navnet til datteren min :)

Skrevet

Dessverre er det noen få eldre mennesker som tenker "nå kan jeg si AKKURAT hva jeg vil, for jeg er gammal som alle haugene og ingen kan kritisere meg!"

Blås i dem! *klem*

Skrevet

Jeg ble nok litt satt ut ja så jeg bare gikk jeg!! Orket ingen diskusjon med henne!! mend et som var litt pussig var at hun ble stående bak meg i kassen. var 2 kunder i mellom oss. Jeg orket ikke å si noe til henne men un kunne jo ha unnskyldt seg:)

pytt pytt....jeg liker navnet jeg:)

og takk til dere som også syns det!!;)

Skrevet

Å de klager på ungdommen ;)

Vi fikk også mange negative kommentarer på Brage da vi sa vi ville ha det om det ble gutt.

Her finnes det også en bilforhandler som kaller seg Brages.

Liker det jeg!! (";)

Tror vi fortsatt vil gå for det om vi noengang får en gutt.

Skrevet

Som vi prøver å si til barna i barnehagen: Har du ikke noe pent å si trenger du ikke si noe i det hele tatt!

Skrevet

Da tenker jeg at det er akkurat den type person du ikke vil skal like navnet. Kan sikre at en viss idiot prosent av befolkningen ikke velger Brage på sine barn. Da blir det i alle fall ikke den nye Kenneth:)

Skrevet

Jeg blir paff av sånne mennesker....

Jeg syntes Brage er et pent navn:)

Skrevet

Utrolig hvor ufine folk kan være.

Brage synes jeg er et kjempefint navn.

Skrevet

Uff gamle kjærringer kan bare være så uspiselige noen ganger....

Du skulle spurt om hva hun heter sikkert Gudrun eller Bjørg e.l for så å påpeke at det ikke akkurat var så fint det heller....

Skrevet

Frekke folk !!

Jeg syntes Brage er et kjempefint navn :) Og det passer så godt sammen med storesøster sitt navn :)

Vi var forresten heldige på turen idag og slapp regnet :)

Skrevet

Min samboers mormor spurte hva gutten i magen skulle hete. -jeg svarte at han skulle hete Michael. Nei, det kunne vi ikke kalle han! Det var ALT for vanskelig. Kunne ihvertfall skrive det med k da. Det var tross alt hun som skulle brodere navnet på dåpskjolen.

Disse gamlinga er ikke alltid like koselige....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...