Gå til innhold

Holder på med takkekort, trenger deres tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva jeg skal skrive til de vi fikk penger av..

"Tusen takk for pengene vi fikk til vårt bryllup"

Tenkte å få med hva pengene har gått til.. Men de har gått til sofa, tv, tv-seksjon og redskapsbod.. Kan jo ikke skrive alle de tinga liksom..

Tips tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette en stor pengegave fra en person/par, eller er det mange mindre? Akkurat hvilke penger som ligger hvor (i tilfellet av flere mindre pengegaver) ville jeg kanskje plukket ut en spesiell ting som pengene kom med i (feks deler av sofaen) og skrevet noe ala "tusen takk for pengene som gav oss sofaen vi ønsket oss"... Selv om jeg egentlig synes det er overflødig - "tusen takk for (den rause) pengegaven vi fikk til bryllupet vårt" holder lenge :o)

Skrevet

Alt fra 200 til 5000.. Er fra par..

Skrevet

Vi skrev "Tusen hjertelig takk for den generøse pengegaven (evt. gavekortet) vi fikk da vi giftet oss. Nå har vi kjøpt ny spisestue."

Kanskje dere kan se over gavelista og skrive ned hvem dere takker for hva? F.eks. at dere takker par 1, par 2, par 5 og par 7 for pengegaven og skriver til dem at dere nå har kjøpt ny sofa (hvis pengegavene fra disse parene utgjør omtrent den summen sofaen kostet?). Og så takker dere f.eks. par 3 og 4 for pengegaven og skriver at dere nå har kjøpt ny TV?

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...