Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Vet de at dere har så fordommer mot dem?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Og stakkars de som har deg som venn som skjærer alle over én kam. Har forøvrig aldri uttalt meg om aleneforeldre...
OneOfTheBoys Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Anonym 14.03: Tror du hun snakket om deg dersom du ikke har fordommer mot alenemødre?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Nå snakket jeg om de som har fordommer da! Det er tydelig bevist i flere dager her nå at det er mange fordommer mot aleneforeldre.. Følte du deg truffet?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er så enig! Ganske sjokkerende lesning en del av innleggene her. Er det noen jeg har respekt for så er det alle de damene (og noen fedre da) som står på for seg selv og sitt/sine barn og klarer å fostre fram flotte små og store menensker. En av mine beste venninners mor var alene, og det er først nå når jeg er voksen jeg virkelig ser hvilken fantastisk jobb hun har gjort gjennom alle disse årene.. Ikke nok med å få hverdagen i hop - men i tillegg møte sånne steretypier og fordommer fra alle mulige "perfekte par" som setter seg til doms over livet deres...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Tja, e er jo en av grunnene til at jeg har fordommer mot den gruppen da...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Ja, høres ut som hun henvender seg til alle når hun skriver dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå