Vimsaaa Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Både billige og dyre, gi meg tips :-) Storebror på snart seks skal på psp spill
Musemor med tre søte små Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 -Leke kjøkken -Duplo -Dukkevogn
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Tenkte også duplo, de ligger jo fra 100 til ca 600kr. Anbefaler de husene, dyrehagen osv. Her leker de med det i timesvis Selv hun på 8! Saks!! Det var den største gaven eldste fikk til jul da hun var 2,5år gammel. Det var den som holdt lengst etterpå også. Synes barn går så lett lei av lekene sine..... Tegnestifter, glansbilde, perler (de stiftene en setter fast på et brett), dukke med div. tilbehør. Bøker, klær. Barnepc kan være en hit. De er jo tilrettelagt for ulike aldre. Barbie synes jeg 2åringer er for små til. Ikke at de ikke kan leke fint med de. Men jeg synes det trengs litt forklaring og forståelse for hva det er først.... (AT det ikke er normalt å se slik ut!)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Så fint det bare ikke er meg:) Lurer på det sammen på en annen tråd til lillemor som blir 2,5 i jula:) Får følge med om det kommer noen lure tips her inne
Honningmelon Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Dukke, dukkevogn, lekekjøkken, tripp-trapp stol, tegnebrett, bøker, puslespill, DVD, CD spiller, tegnesaker, malesaker, modelleire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå