Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Bør jeg være bekymret. Alt han gjør er å sove og spise. Han spiser bra, men stort sett er det jeg som må vekke han for å få tømt meg. Ellers tisser og bæsjer han bra. Har hatt to episoder med magevondt og jeg har måtte hjelpe han litt med å få ut bæsjen stakkar. Han er mer våken om kvelden, men på dagen er det så vidt vi ser øynene. Han har ligget i lys i ett døgn, men verdiene hadde gått ned så vi slapp nye målinger. Ikke gråter han noe særlig heller.
erteposen + 4 Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Helt vanlig, men er du bekymret så ring hs.
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 ikke noe å bekymre seg over...min sov også mye i starten...hadde nok sovet enda mer om han hadde fått enda mer mat:P (hadde litt lite melk i starten) men nyt d mens han sover og slapp av. det kommer tidsnok når han er våken og skriker:)
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Sånn var både min sønn og datter som nyfødt. Så vel ikke øyene deres før de var nærmere 1 mnd. Men, nå har ikke mine ligget i lys, så vil ikke si hva som er normalt. Hvis du er bekymret bør du ringe hs.
Sessa ruger igjen... Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Sånn var lillegutt også. Våknet såvidt, fikk pupp og sovnet igjen, hørte nesten aldri noe fra han. Nå er han 3 mnd og han sover fortsatt mye på formiddagen. Jeg har hørt at de vokser når de sover og det kan forklare hvordan han er blitt 65 cm allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå