Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Dette blir et litt ekkelt innlegg, så velger å være anonym her... De to siste dagene når jeg har vært på på do (nr 2), så har det kommet masse masse slim ut! Henger en lang tykk tråd fra sjeden og nesten helt ned i vannet i doskålen! Og det er skikkelig seigt! Klarer nesten ikke å rive det i to. Noen andre som har slik? Er bare 20+3, så tviler på det er slimproppen liskom...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Hmm..Tror jeg ville ringt jordmor på helsestasjonen jeg. Men tror ikke det er noe bekymringsfullt altså
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan oppfører de andre slimhinnene dine seg nå under svangerskapet da? Er jo normalt med økt slimproduksjon overalt..nese, hals, svelg, skjede..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Dette er helt normalt. Jeg har også hatt det samme..... mye i svangerskapet... er 39 uker i dag. Kjøpt Vivag på apoteket (stikkpiller du putter i skjeden, det hjelper bakteriefloraen inni der). Føllte i hvert fall at det hjalp på meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå