Gå til innhold

Dette er idiotisk å mene, ikke sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigerinne sa at ho mente at "unger gjør ikke noe av å kaste opp, hvis den voksne (f.eks. mora) reagerer når barnet kaster opp, så får barnet inntrykk av at det å kaste opp er veldig fælt. Men hvis den voksne ikke gjør noe nummer ut av at barnet kaster opp, så vil ikke barnet reagere på å kaste opp".

Jeg er IKKE enig i dette. Det er individuelt hvordan man opplever det å kaste opp enten man er barn eller voksen. Det er tåpelig å påstå at barn ikke har det vondt når de kaster opp, fordi det finnes ingen regel som sier dette. Så det at hvordan den voksne som er rundt barnet reagerer på at barnet kaster opp har alt å si for hvordan barnet opplever det, det er ikke sant. Enkelte ting er vondt og ubehagelig, det erfarer barn selv - selv om de voksne rundt forsøker å late som ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KAN DU KUTTE UT DETTE OPPKAST PREIKET DITT???

Det er samme ting om og om og om og om igjen .....

Vi har fått med oss at du ikke liker oppkast i to år nå...

Skrevet

Din søster har jo helt rett. Slutt opp med det her oppkastgreiene dine, du burde dra til en psykolog!

Skrevet

Kan di ikke heller dele alle disse merkelige synspunktene og forvridde meningene dine med en psykolog, Nøffemor??? Begynner å bli lei for å si det mildt!

Skrevet

Jeg er litt enig med svigerinna di..

Det er ikke noe koselig for noen å være så dårlig at man kaster opp, men hvis de voksne blir hysteriske eller maser veldig når barna gjør det, så blir de stressa og kanskje litt redde..

Man bør derfor forholde seg rolig, så langt man klarer :)

Når det er sagt - SLUTT Å SNAKKE OM OPPKAST!!

Hvis du trenger hjelp til å bruke Gule Sider, er det bare å si ifra, så skal vi finne et nummer til psykolog til deg.. Eller kanskje du burde vært hos psykiater..

Skrevet

psykiater er det eneste alternativet her.. de kan skrive ut medikamenter.

Nå er det mer enn nok av disse "hva mener dere om dette" og at oppkast er hoved ingridiensen.... NOK ER NOK!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...