Goodbye Kitty Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Tr kom i dag:( Gikk på første pergokur forrige mnd, denne mnd pausemnd men pergo skulle visst hjelpe likevel.. Men i dag kom altså tr. Før dette har vi prøvde over et år. Ble gravid på andre pergokur for 3 år siden, så er jo håp. Ringte legen for å få ny kur. Forventningene var jo himmelhøye, og når tr kom var fallet like stort.. Det er vanskelig å komme ovenpå igjen etter skuffelsen, men det vet jo dere dib damer alt om:)...
mom2agirlandaboy Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Hei! Vil bare gi deg en trøsteklem :-) Det er ingen trøst, men jeg vet akkurat hvordan du har det.. Jeg gikk også på pergo i sommer, og forventningene var skyhøye! Jeg var sikker på at NÅ skal jeg endelig bli gravid! Jeg planla vårbaby og drømmene var både lyserosa og lyseblå.... Da tanta kom var skuffelsen kjempestor, og jeg har grått mange tårer... Du har et barn fra før da? Det har jeg også, så jeg vet at jeg kan bli gravid. Tok et år sist, og nå har det gått et år igjen, men ikke gravid enda... Hvor lenge har dere prøvd da?
Goodbye Kitty Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Takk for klem og svar:) Vi har vel omtrent ikke brukt prevansjon siden fødsel for 2 år siden. Den gang brukte vi halvannet år, kanskje mer. Hva som gjør at du har fått pergo? Jeg hadde lett hormonforstyrrelse da de dengang, men har ikke teste det nå. Men ser ikke ut som om det går lett denne gang heller.. Det er en trøst at vi faktisk har fått et barn fra før.. Var verre første gang når vi ikke visste..
mom2agirlandaboy Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Hei igjen, Enig i at det var verre forrige gang! Men dengang var jeg ikke inne på disse sidene, og tror egentlig at jeg slappet litt mer av.. Nå er jeg avhengig av å være inne her, og er blitt altfor opptatt av når jeg har EL. Og i dagene etter EL går jeg bare og tenker på om det skal klaffe denne gang.... Jeg fikk pergo for å gi det et ekstra puff! Alt er tilsynelatende normalt med meg. Jeg har fått påvist EL ved blodprøver, og har hatt GY og alt ser bra ut :-) Så er glad for det da! Nå har mannen min vært og avlevert en aldri så liten prøve, så da får vi se om varene hans duger ;-) Men jeg tror at alt er bra med han, for han har to barn fra før, i tillegg til det ene vi har sammen. Har bestemt meg for å tenke mindre på det hele, men det greier jeg jo selvfølgelig ikke..... Håper vi blir gravide før jul! :-) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå