MintCondition Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 En ukes tid før termin f.eks? Spør du meg da, som muligens er vel avslappet ift det der
stinky-monkey Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 The sooner the better, spør du meg ;-) jeg har funnet frem bag, og begynt så vidt med pakkinga.. men mesteparten av det jeg skal ta med må jeg kjøpe, og har ikke komt så langt enda- men jeg har fem og en halv uke igjen til termin. Drømte i natt at jeg kom på sykehuset for å føde, og fant ut når jeg kom dit at jeg manglet nesten alt som skulle vært i bagen! Blei helt stressa...he, he! Så i dag har jeg gått rundt å tenkt på denne bagen og at jeg burde pakke ferdig snart. Spiller jo ingen rolle om den blir stående der i noen uker uten å bli brukt, men veldig kjedelig om fødselen skulle begynne mye tidligere enn forventet, og da ikke ha noe klart! Så det er min mening :-)
halloween-termin :) Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er under en uke og har pakket noe, men ikke alt... det er andre gang jeg føder, så jeg er kanskje også avslappet til dette... gjør slik du føler for.
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har en ca 6 uker til termin, og min bag er nesten ferdig pakket:) Det har den vært lenge nå.. hihi Jeg synes jo det er moro da, og har pakket den om og om igjen:) Mangler bare noen småting, det skal jeg handle i dag. deilig å bli ferdig med den.
lillemannsmamma Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Tenkte ikke å pakke noe før like før jeg skal reise på sykehuset. Er ikke så mye jeg skal ha med meg, og det meste er i daglig bruk.tenkte å skrive en liste så pakker jeg og mannen min det lille jeg skal ha med sammen. Vi bor bare 10 min unna sykehuset så mannen min kan hente det jeg trenger. Vi pleier å le av den forrige sykehusbagen som inneholdt alt mulig som jeg ikke fikk bruk for. Men må innrømme at jeg har vasket opp amme BH og ett par gode ammeinnlegg.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg pakket den mens jeg gikk hjemme med rier, jeg. Som regel tar det jo litt tid, særlig første gang, og mye av det man skal ha med (tannbørste, sjampo etc.) bruker man jo hele tiden. Men det er kanskje greit å pakke ned det du ikke bruker, som helsekort, ammeinnlegg etc. Veldig greit å skrive en liste og ha den klar, så kan du pakke ganske kjapt uten å glemme noe. Blir litt "tåkete" av å ha rier! Pluss at mannen din kan pakke for deg hvis det skulle skje noe plutselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå