Gå til innhold

alle snakker om bilstol nr 2, men hva med vogn nr 2??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har simo kombi vogn, nå er lillegutt (7 mnd) mest opptatt av å sitte i vogna å se utover (skjønner han godt)

syns denne vogna er så stor å krftig, skulle ønske meg en litt mindre vogn, men må ha liggefunksjon.

helst en sånn med 3 hjul, og svingbart forrhjul.

hva anbefales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En trenger vel ikke vogn nr 2, men en lite trille er jo grei. Ser mange går fra kombivogn til en annen lettere vogn de igrunnen kunne hatt fra starten - og grønne meg forstår ikke helt poenget.

Skrevet

Jeg har 1 Somi Kombi og 1 Teutonia Spirit S3. Sistnevnte er 3-hjuling og kjempefin "sitte og titte" trille. Kombien brukes til soving nå...

Skrevet

jeg har gt vogna... 1700 på deal.no nå... men den har igrunn blitt til vogn nr 1.. siden jeg bare bruker den til snuppa på 5 mnd... storebror på 2.5 har ikke sitti i vogn på lenge...

men jeg synes ihvertfall den vogna var billig og grei.. skal visst være bra på vinterføre og, noe som passer fint siden vi bruker å gå i bhg...

Skrevet

Herregud - SIMO skulle det stå da...

Skrevet

har simo kombi som jeg brukte til den eldste...noe av det dummeste jeg har kjøpt.. stor og tung... men fin til sovevogn

Skrevet

Jeg trenger ikke vogn nr. 2 når jeg har Simo kombi. Jeg bare priser meg lykkelig for at det er det jeg har :-) Den er stabil og god også når barna blir store men fortsatt sover ute!

Skrevet

Behøver ikke vogn nr 2. Har en Jane Slalom Pro nå og når jr ikke passer i liggedelen blir det sittedelen på den som ligger klar.

Kjøpte en kombivogn med en gang så jeg skal slippe å ha flere vogner.

Skrevet

Jeg har som erteposen heller ikke skjønt poenget med å kjøpe en kombivogn, for deretter å kjøpe en lettere vogn som en kunne ha brukt fra starten av.

Jeg har en kombivogn, en Emmaljunga City Cross vogn som vi hadde bag i. Den blir vi å bruke nå frem til søskenvognen blir tatt i bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...