Gå til innhold

Dere som venter nr. 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjente dere noe bevegelse?

Jeg er i uke 15 og kjenner fremdeles ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 15 uker på vei, og tror ikke jeg kjenner noe i hvert fall...

Men jeg var veldig sent ute sist også, tror ikke jeg kjente noe særlig før jeg var over halvveis..

Skrevet

Sist svangerskap kjente jeg små bobler i uke 20, men trodde jeg skulle kjent noe mye tidligere i 2. svangerskap?

Skrevet

Jeg kjnete liv tidlig første gang, litt senere denne gang (uti uke 17). På ul viste det seg at morkaken lå litt forran og dempet spark. :D

Skrevet

Me førstemann kjente eg liv i 16.uke, den her gangen klarte eg ikke kjenne nåkka før eg va i 17.uke så en uke sienere ca. Va mere liv i magen sist også i forhold til no... E spent å se kor morkaka ligg den her gangen, ellers va og e førstemann en aktiv liten gutt:)

Skrevet

Jeg er i uke 19 nå og kjenner fortsatt ikke mye liv. Tror jeg har kjent liv siden uke 17, men er neimen ikke skråsikker på om det er babyen eller tarmene. Men nå er jeg nesten helt sikker på at det er babyen jeg kjenner, som regel noen ganger daglig...

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente!? :)
Skrevet

Jeg kjente fra uke 15 med denne og var bombesikker på at morkaka lå bak denne gang, noe som viste seg å være riktig på ultralyd. Nå i uke 19 kjenner jeg masse spark - deilig :)

Sist var morkaka på fremsiden og dempet nesten alt av spark, kjente ikke noe før jeg var 21 uker på vei, og slet masse på slutten med at det var bevegelse jeg gikk glipp av, så er glad jeg slipper den bekymringen denne gang :)

Skrevet

I uke 16 med både nr 1 og 2 :o) 16+1 denne gangen, bare noen dager før jeg kjente det forrige gang :o) Har ikke livmor som ligger "i veien" for bevegelser heller.

Skrevet

...og med livmor mener jeg selvsagt morkake :oD

Skrevet

ja, det er vel bare å ha tålmodighet og vente..:-)

takk for svar alle:-)

Skrevet

Med førstemann kjente jeg liv i uke 18... Denne gangen kjente jeg liv fra uke 14.

Skrevet

Hei hei.

Med nr 1 kjente jeg liv i uke 18,nå med nr 2 så var det i uke 13.Veldig tidli,men her hos meg ligger babyene helt ute:) både til glede og frustrasjon:)får mage veldig veldig fort.ikke lett og holde det skjult.Og så blir jeg veldig stoooooor:)

Skrevet

begynte vell å kjenne det i uke 16, 17 jeg... kommer vell sikkert ann på hvordan babyen ligger inni der..

Skrevet

Denne gangen har jeg kjent liv daglig siden uke 15.

Er 22+0 i morgen og nå kjenner også sambo masse liv på utsiden.

Skrevet

Kjente det så tidlig som i uke 13. :) kjente tidlig også første gangen. da mellom uke 15 og 16. Nå er jeg i uke 22 og kjenner det godt utenpå magen også. :)

Skrevet

Kjente det rundt uke 14-15.

Pappaen og storesøster kjente spark fra uke 16-17.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...