Trillet Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Så da er det bare å sette i gang. Hadde EL forrje helg så er litt seint ute med den da. Dette er så spennende. Første barnet kom som en overaskelse så der var ingen planlegging eller prøving. Nå får man tid til å tenke og gjøre seg selv gal på å vente og lure.... Gleder meg!! Hvor lenge har dere prøvd, og hva slags prevansjonsmiddel brukte dere?
Strandloppa og lillebror Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Hei hei:O) Gratulerer, da er det bare å sette igang! Jeg har lest at man kan få el andre steder i syklusen enn det som er normalt innimellom. Det kan visst ha sammenheng med hyppig sex og orgasme. Så da er det vel bare å ha sex jevnt gjennom hele perioden og krysse fingra:) Jeg er i 3. p.p nå. Men det føles som om vi har prøvd mye lengre enn det, hehe.. Brukte mercilon p-piller. Lykke til!!!! Håper det går fort!
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Hei sveis, Trillet:) Jeg fjernet også kobberspiralen for en uke siden, er dermed i pp 1 og helt i startgropa. Er tragisk nok allerede skikkelig utålmodig, slik jeg husker jeg har vært før de to andre graviditetene også Vi har det egentlig ikke travelt, men likevel kjenner jeg at spenningen stiger i takt med el og ikm rundt en sving... Jeg spør meg selv ofte om hvorfor jeg er innom på bim i det hele tatt. Det er egentlig ikke så mye jeg lurer på, og er jeg skikkelig redd, nervøs, spent på noe, og vet at jeg bør ha et svar jeg slipper å vurdere i ettertid, ringer jeg legen min eller blar opp i bøker eller på legesider på nettet. Men det er så artig å boble og scrolle og lese om andre og sånn her inne! Og spørre om ting som jeg egentlig vet det ikke finnes bare ett svar på, ting som man rett og slett bare er utålmodige på, eller vil høre andres erfaringer om/ med. Gjerne vil jeg jo at andre skal bekrefte noe jeg lurer på i min favør, da ;-) he he! Så er det bare å passe seg litt for å være for mye og for lenge her inne:) Det begrenser seg litt selv, jeg kjenner fort min besøkelsestid... og... kan tenke meg at aktiviteten min øker og stiger i takt med el-ikm og daler brått når tr kommer, for så å stige igjen rundt el:) Litt om meg, altså Masse lykke til, Trillet! (PS forresten var det en innlegger som svarte meg lenger nede ang spiral, at hennes søster som er jordmor, sier at "det er opplest og vedtatt at man blir fort gravid etter å ha brukt spiral" !)
Minnie_Moon Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Tok ut kobberspiralen i slutten av juni. Vet ikke hva som menes med "fort" i det utsagnet da, men selv synes jeg ikke det går så fort her... Men har belaget meg på at det vil ta litt tid ettersom vi brukte ett år på nr 1. Håper det stemmer for dere andre at dere blir fort gravide etter spiral...!
Trillet Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2008 Så hyggelig med fine svar. Dere prøvere er blidere enn på skravle, anonym, krangle sidene... Er godt å være her innekjenner jeg.. Vi er på samme plass og kan dele denne type spenning og ergelser. Lurer også på noen ganger hvirfor jeg er her. Med forrige var jeg helt hekta i starten, men etterhvert gikk jeg lei. Regner med det blir noe avd et samme denne gangen. Nå har jeg jo gjort det før så.. men som du iser, det er gøy å splrre og se ancdre svar o.l. Gøy å høre at det sies at man kan bli fortere gravid med spiral - krysser fingrene for det:) Håper det stemmer fort for dere andre også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå