Nullenusken Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har hørt fra venninna mi (som har samme lege som meg) at fastlegen vår og jordmoren i kommunen vår hater hverandre! De vil ikke samarbeide og det er visst masse trøbbel å få til å gå til jordmor og lege annenhver gang.... Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre da.... Har jo ikke lyst til å bare gå til lege! Men man bør vel til lege av og til og ikke bare til jordmor? Har ikke så lyst til å bytte lege ellers for hun er egentlig helt okay (selv om hun er litt sær, hehe)....
Pappalille Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Om du merker noe til dette får du vel bare sette foten ned, be dem oppføre seg som voksne mennesker, og kreve at de i alle fall kan gje hønn i å plage deg med sine personlige problemer med hverandre?
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Da sier du bare fra når dere setter opp time når du vil komme til jm eller legen neste gang. Når du er hos legen sier du at neste time blir om 2 mnd, da du skal til jm neste gang, og omvendt hos jordmoren. Det er bare å si at du har kontroller hos begge, og kommer annenhver gang, og ellers etter behov. De to trenger ikke ha noe med hverandre å gjøre for om du har kontoller begge steder.
stinky-monkey Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg går ikke til lege i det hele tatt, bare til jormor. Føler meg mye tryggere hos jordmor, for hun er jo spesialutdannet på dette området. Føler at jordmoren er mye mer oppdatert når det gjelder alt som har med graviditet å gjøre. Leger skal jo vite så mye om så mye. Og hvis jordmoren oppdager noe som bør sjekkes hos legen, eller med ultralyd, så sier jo hun fra om det :-)
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Legen min sa til meg at jeg kan gå til jordmor så lenge jeg ønsket det. Man trenger ikke å komme tilbake til lege før man er syk eller føler ubehag ved graviditeten:) Så han håpet at han ikek så meg igjen:P hehe.. Han var veldig trivelig, så sa det med en god tone. Kjekk var han også Så nå går jeg bare til jordmor:) Og trives med det. Føler det er bedre å gå til jordmor, for de er jo tross alt spesialister. Mens legene har allmenn lege utdanning. Man får ikke fastlegen sin til å operere seg heller? hehe.. for å sette det litt på spissen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå