Vestlandsspire Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Var på do i går kveld, både nr 1 og nr 2 rett og slett.. og når eg reiste meg fra toalettet fikk eg noen skikkelige stikkinger inni skjeden følte eg, og først varte de noen sekunder, og eg tenkte ikke noe mer over det. Men noen minutter senere kom det tilbake når eg gikk opp trappa, og varte ca i 10 lange sekunder. Var ganske ekkelt og vondt. Følte eg måtte holde på noe der inni (gjorde det ikke da), var liksom vondt oppover, men ikke noe vondt INNI magen følte eg. Noen så har noen tips til hva dette kan være? blir jo selvsagt så bekymra. Har hatt urinveisinfeksjon tidligere, men føler ikke det er slike smerter, er på en måte et annet sted...
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg tenker urinveisinfeksjon med en gang. Det hørtes ut som mine smerter som jeg hadde for 2-3 uker siden. Har de enda, så jeg tror ikke min UVI er borte enda... Er du i tvivl kandu jo ringe legen eller jm. Lykket til!
050509 Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har hatt det samme, og tilslutt måtte jeg legge meg ned. Låg helt stilt, og det gikk over etter ca. en halv time. Jeg tror ikke det er urinveinsinfeksjon, for jeg har bare hatt det den ene gangen (for 3 uker siden, var da 10 uker på vei). Trodde ikke urinveisinfeksjon gikk over så fort uten behandling?
Vestlandsspire Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2008 tusen takk for svar! For sikkerhets skyld har eg ringt til legen og har time der på onsdag. Så vi får se så lenge det ikke er noe galt med beibissen så e eg fornøyd! Men utroolig ekkelt og vondt var det i alle fall!!
050509 Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Må ta med, at jeg tror ikke det er noe farlig, for jeg har vært på ultralyd 2 ganger etter dette (i forbindelse med duo-testen), og bebien min hadde det kjempe fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå