en-to-tre Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Hello come with 17 euros forwarding expenses to Norway not the dispatch costs 30. - Euros what now do we make??? Mfg Franc tror jeg skjønner, men må være helt sikker:)
Sivalur Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg kan oversette, men dette skjønte jeg lite av... ordrett: Hallo kommer med 17 euro for videresending porto til Norge ikke utsendingskostnaden på 30 euro hva lager vi nå? Vanskelig å forstå når man ikke vet bakgrunnen. Men har du kjøpt noe over nettet til 30 euro, og så koster det 17 euro i tillegg for å få sendt det til Norge? Og vedkommende lurer på hva dere skal gjøre nå. Kanskje be fyren skrive på sitt morsmål og høre om noen kan oversette det istedet for dette grautgrapset her.
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Hehe. skrevet av en person om burde lære seg hvor kommatasten er da... Kanskje: Hallo. Kom med (ta med) 17 Euro videresendingsutgifter til Norge, ikke sendings kostnader 30Euro. hva nå lager vi? (klør meg i huet)
Norwegian by injection Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Ok, jeg prøver.....fryktelig dårlig skrevet engelsk da. Ta med 17euros for frakt/sending/utgifter til Norge og ikke 30euros... Hjelper det?
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Tysker, åpenbart - Mit freundlichen Grüssen (mfg), og han har oversatt det tyske "was machen wir jetzt" (hva gjør vi nå) med noe som likna sånn passe, men ikke gir mening (what do we make).
en-to-tre Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2008 he he, nei ikke veldig god i Engelsk han heller:) Jeg kjøpte noe på ebay i tyskland. betalte 17 euro i frakt. slik jeg fårstår det skal han da ha 30 euro i stedet!? Hva tror dere om det? Høres det logisk ut?
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Han spør deg hvordan dere skal gå fram videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå