Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Spurte om en sang for ei stund siden og det eneste jeg hadde å gå på var at det var ei dame og at refrenget var la la la (hehe)... Og endelig etter ei uke eller to har jeg skjønt hvilken sang det er, nemlig denne:
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 HEhe, den har jeg også spurt om her inne, og spurte om en sang som var litt rar men fengende og en dame som sang "la la la". Fikk faktisk svar med en gang, noen som skjønte hva jeg mente... Tenkte på den sangen når jeg klikket meg inn på linken...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Syns den var kjempesøt ) Ikke no'respons da jeg spurte selv om noen prøvde seg med noen forslag, og i helgen trodde jeg kanskej det var Lily Allen for stemmen minnet litt, men det var det jo ikke. Fant det ut på radio1's hjemmeside hvor de hadde en liste over sist spilte låter, ellers hadde jaffal aldri jeg gjetta meg frem til den (er den dama kjent fra før, eller??)... Men nå er jeg jaffal fornøyd :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå