Gå til innhold

Gravid?


Mammarama=)

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter.Jeg hadde ikm på fredag, testet da blenda hvitt.. Tok en ny test i dag da tr forsatt ikke har kommet.Fikk da en skygge strek etter noen min. Så på testen ca 15 min etter testing, da var streken like sterk som kontroll streken.

 

Er jeg eller er jeg ikke??

 

Noen her som har opplevet det samme??

 

Klem fra ei som lever i håpet=)

 

Må nok teste igjen om et par dager...

 

Er jeg gravid, er terminen ca 6 juli....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok gravid ja. En strek er en strek, svak eller sterk:)

Lykke til m graviditeten.

 

Jeg venter tr til helga. Har tatt ett par tester, men det er enda for tidlig. Har alle symptomene, og føler meg veldig gravid.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme. Tok testen i går morges, den var negativ som blenda hvitt. Så sov jeg noen timer til, og da jeg våknet, visste jeg at det var kommet svak strek der, enda jeg ikke hadde sjekket. Så sjekket jeg og og jeg hadde helt rett - der var det en svak strek som stadig har blitt sterkere.

 

Jeg har da termin samme dag som deg ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Gratulerer så masse, den er positiv :)

 

Har tatt 3 tester, den siste i dag, men den er fortsatt ikke positiv... Er 8 dager på overtid og det er 15 dager siden jeg hadde eggløsning... Føler meg gravid, men den teite testen sier noe ennet... skal ta en ny test på onsdag, så det er bare til å krysse fingrene... Er testen positiv da har jeg termin 7 juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det er fler som meg her. Forventet mens var på fredag og har testet negativt to ganger. Desverre har jeg ikke så mange symptomer heller, men lever i håpet enda. Jeg vil ha termin 5 juli da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært med urinprøve på legekontoret (labben) Og nå var testen TYDELIG positiv=) Jippi!!!!! Da blir det etter all sansynlighet julibaby=) Jeg har to jenter fra før på 2 og snart 4 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...