nina79 Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Vi har en liten jente på 10 uker. Hun har siste 3 ukene hatt blodig avføring. Hun skriker mye og er veldig urolig. Noen som har opplevd det samme?
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Nå har babybæsj det med å være fargerikt. Særlig når de ammer, så det kan jo hende det ikke er blod, men jeg tror jeg ville gått til legen for sikkerhets skyld jeg. Lykke til:)
mumtobe09&10 Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Blodig avføring i TRE uker?! Og først NÅ har du begynt å bekymre deg?! Ring legen!
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 3uker?? Da regner jeg med at dere har vært hos lege for lengs? Hvis ikke bør du jaggu se til å reagere faderlig fort. Kan være bagatell....kan være alvorlig...kun legen kan svare på det...
nina79 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2008 Vi reiste selvfølgelig til legen med en gang vi så det ( og det er helt tydlig blod) men de finner ikke ut av det. Derfor spurte jeg her...
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Det er mange faktorer som spiller inn her. Ammes hun? Får hun fast føde? Er hun "hard i magen"? Skriker hun fordi hun har luft i magen? Er hun sår i stumpen? Det behøver ikke å være noe farlig, men det er fint at dere er i kontakt med lege!! Vi hadde noe blod i avføring på en av våre, og det var rett og slett fordi det var smårifter i endetarmsåpningen.
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Friskt blod da regner jeg med, siden blod fra lengre opp i tarmsystemet ikke lengre er rødt. Trolig som nevnt under smårifter, fullammer du? Hvis ikke så kan det hende du bør begynne å gi feks malt i melken for å holde avføringen så myk som mulig og kansje vurdere å bytte mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå