Gå til innhold

Blodig avføring:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten jente på 10 uker. Hun har siste 3 ukene hatt blodig avføring. Hun skriker mye og er veldig urolig. Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ringer du legen med en eneste gang!

Skrevet

Nå har babybæsj det med å være fargerikt. Særlig når de ammer, så det kan jo hende det ikke er blod, men jeg tror jeg ville gått til legen for sikkerhets skyld jeg. Lykke til:)

Skrevet

Blodig avføring i TRE uker?! Og først NÅ har du begynt å bekymre deg?!

Ring legen!

Skrevet

3uker?? Da regner jeg med at dere har vært hos lege for lengs? Hvis ikke bør du jaggu se til å reagere faderlig fort.

Kan være bagatell....kan være alvorlig...kun legen kan svare på det...

Skrevet

Vi reiste selvfølgelig til legen med en gang vi så det ( og det er helt tydlig blod) men de finner ikke ut av det. Derfor spurte jeg her...

Skrevet

Det er mange faktorer som spiller inn her. Ammes hun? Får hun fast føde? Er hun "hard i magen"? Skriker hun fordi hun har luft i magen? Er hun sår i stumpen?

Det behøver ikke å være noe farlig, men det er fint at dere er i kontakt med lege!!

Vi hadde noe blod i avføring på en av våre, og det var rett og slett fordi det var smårifter i endetarmsåpningen.

Skrevet

Friskt blod da regner jeg med, siden blod fra lengre opp i tarmsystemet ikke lengre er rødt.

Trolig som nevnt under smårifter, fullammer du? Hvis ikke så kan det hende du bør begynne å gi feks malt i melken for å holde avføringen så myk som mulig og kansje vurdere å bytte mme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...