Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Tempen i dag tidlig var fortsatt lav så da har jeg ikke hatt el ennå Og det er bra for da har jeg fortsatt sjans til å treffe el denne mnd Er på dag 18 nå og har hatt el på dag 19 før. Skal ta en el-test i ettermiddag og sjekke om det er noe på gang
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Så bra!!! Håper at EL-testen blir positiv i dag. Lykke til:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Nope, negativ test.... skjønner ikke så mye jeg altså, hvorfor skal det ta så lang tid før jeg får el nå? Kanskje jeg ikke får el denne mnd... ?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Det var rart... Men jeg tror det fortsatt er mulig at du får EL. Kanskje du får det enda senere enn dag 19 denne gangen. Har du noen tegn på EL da? Det er helt vanlig å ha en syklus uten EL innimellom, men krysser fingrene for at du har EL i løpet av uka.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Det er flere muligheter her: 1. Det er fint mulig å ikke få positiv El test før på EL dagen, men også er dte faktisk mulig at den ikke blir positiv før dagen etter. dette skjer ikke så ofte, men det skjer. 2. Du har EL sent. 3. Du har liten LH stigning. det kan da skje at du ikke får positiv EL test selv om du kommer til å få EL. grunnen er at LH stigningen er så kjapp at det skal mye til å teste på rett tidspunkt for å rekke å den med på EL testen. Noen må faktis av og til teste to ganger for dagen for å finne denne stigningen fordi den synker så snart at dersom den feks skjer på ettermiddagen og du tester morgenen etter så får du den ikke med deg. 4. Du har ikke EL. Så her har du mulighetene:) lykke til
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2008 Takk Tryne kjære Nå har jeg hatt en lengre prat m mannen i huset og det blir nok ikke noe prøving uansett om jeg har el denne mnd eller ikke men jeg håper på et lite mirakel innen 2009 er over
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 ingen problem:) uansett, du er nær målet nå. Du har vert tolmodig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå