Gå til innhold

Når planlegg de å reise til sjukehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når planlegg de å reise til sjukehuset? Når eg les innlegg her inne så ser eg jo at det er stor forskjell på reiseveg, alt frå dei som bur fem min frå sukehuset til dei som må med ferge og har fleire timar. Eg har 45 min i bil til sjukehuset, lengre viss det er glatt. Tar ikkje sjansen på å føde i ei grøft... Eg ser at den vanlege "greia" er når det er fem minutt mellom riene, men det må då vere forskjell i forhold til kor lang tid det tar å kome seg til sjukehuset? Innspel og synspunkt??

Så rart korleis psyken og "fyken" heng saman. Merkar berre så godt at det skjer noko mentalt når eg veit at no kan faktisk babyen kome... er 36+6 i dag, og i morgon er vel ei magisk grense såvidt eg har forstått.Stemmer det? Han er ikkje rekna som prematur viss han er født etter 37 fullgåtte veker? For all del... reknar ikkje med at eg skulle vere så heldig å få møte han så kjempesnart da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pratet med de på føden for ca 1 time siden, ettersom jeg har rier med 4-5 min mellomrom nå. Har 45 min å kjøre til sykehuset. Fikk beskjed om at vi kunne kjøre når det var et par rier på 10 min som det var godt tak i og varte i 1 min.

Skrevet

Første fødsel tar ofte lang tid, men ikke alltid... Hvis f.eks. "alle" i familien har hatt raske fødsler ville jeg vært mer stresset med å komme meg avgårde. Et par damer har hatt bilfødsler i min familie.. men det var ikke første gangs.

Sikkert klokest å høre på rådene fra føden og ta det derfra når man er oppi det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...