La Perla Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Vi tenkte å kjøpe oss en til å sette i kjellerstuen, med TV-apparat foran. Hva slags bør vi kjøpe? Vi tenker oss å legge en del penger i det, så det skal ikke være billigste modell. Noen som har tips?
Norwegian by injection Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Vi har tenkt å gjøre det samme siden vi trener til maraton neste år...og når snøen kommer så er det ikke fullt så deilig å løpe ute synes jeg. Løper du mye?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Vi har en i kjellerstua foran tv`n her :-) Det var igrunnen mannen som ordnet opp, men tror han passet på at båndet var langt OG bredt nok. Vistnok er det mange som er altfor korte & tynne. Vi kjøpte en "Sportsmaster tredemølle", tror den kostet mellom 7-8000kroner. http://www.sportsmaster.no/
La Perla Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2008 Takk for tips, Titten på hjørnet. Så dere er fornøyd med den? USAmamma, jeg TRENER som regel ca. 5-6 ganger i uken, og noen ganger løper jeg, noen ganger går/løper jeg (motbakke - på fjellet), en dag danser jeg og noen (sjeldne) ganger trener jeg på helsestudio.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Jepp, både mannen og jeg er fornøyde. Mannen løper 1 time på den hver dag, og jeg prøver iallefall 3kvarter hver dag. Så den blir godt brukt :-) De har showroom på Nesbru slik at der kan du prøve de forskjellige de har slik at dere kan velge en som passer dere.
La Perla Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2008 Nesbru var litt langt unna (bor i Bergen). Vi tenkte kanskje å bestille på nettet, men det er kanksje litt vanskelig. Skal sjekke litt i noen sånne utstyrsbutikker he ri byen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå