Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Har ikke allverden med penger men vil jo kjøpe noe fint til småtten da... sååå hvor mye penger skal dere bruke på julegaver til deres små håpefulle?
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Blir vel å bruke ett par hundre er tanken, men kjenner jeg meg selv rett tar jeg av på julegaveshopping og bruker mye mere enn tenkt.
Malla86&Amalie07 Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Eg kjem nok te å bruke litt minien. Ho ska hverfall få ein dukkevog og eg har funne ein kjempe fin ein. litt dyr, men sikkert verdt da, 600 kr. Og eg ska kanskje kjøpe eit lite akebrett te ho. Men da e alt.. Hehe
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg skal bruke rundt en 1000 lapp tenker jeg Kjøper alltid noen extra gaver pga han bare har min familie:)
mamma til lille lu:) Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Skal kjøpe rattkjelke til han, aner ikke hva den koster:)
lykken på jord Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Vet du, dette skal du ikke bekymre deg over! I fjor kjøpte jeg brukte skøyter på finn.no til mini på 4 år! Han ble SÅ glad!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 I år s blir det noen nintendo DS spill, funnet noen billige som passer for de fire her i huset. Hun ene skal få pc av bestemor, så slenger meg med der for jeg syns ikke hun skal få mye av meg også. siden de andre ikke får i nærheten så dyre gaver tilsammen som hun får av en. De tre andre får litt forskjellig smådyr, ikke mye og dyrt men litt. Har litt trumf poeng som skal brukes opp blandt annet. De skal gå til julegaver i år.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Jeg finner ofte noe fint og rimelig på finn o.l, eller på loppis, hvis hun er hos pappaen den helgen, så kan jeg gjemme gaven til Jul, f.eks kjempefin kjelke for 50 kr. Det eneste er hvis det blir kjempeflott vær til å bruke kjelken før Jul, da klarer jeg ikke å la være å gi den til henne før, og da må jeg finne på noe annet. Hun er ikke gamle jenta, og synes juletrelysene og gavepapiret er stas fortsatt. Men hun får selvfølgelig mer enn bare en ting. Gjerne solide, men morsomme leker (f.eks duplo, tog, klosser eller kanskje en dukke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå