råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 åååå....er så usikker på hva jeg skal ta med meg. Første gang til syden med baby!!! 3 mnd
Masaili <3 Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Har ikke helt tro på at du trenger det i syden! Greit nok at ull skal være regulerende både i kulde og varme, men tror ikke du trenger det altså! Tenkte du å ha det i vogna/senga? hva med å heller ta med helseteppe å ligge på?
1jente+1spire Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 jeg hadde det med i vognen og det var helt topp.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2008 ok, men da dropper jeg det! hadde tenkt å ha det i vogna ja!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2008 hehehe....da ble jeeg mer usikker igjen...........
trillemamma Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har aldri brukt lammeskinn, så jeg har ingen erfaring. Jenten min, som også er 3 måneder ligger mye på helseteppe, siden hun da ikke blir klam. Du kan jo ta med noen helsetepper istedenfor.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Jepp :-) Har gjort det, og snuppa koste seg i vogna med skinnet sitt. Her ligger begge ungene på lammeskinn året rundt, både i seng og vogn.
SusieQ Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg hadde det med og var veldig glad for det. Syns det kunne bli kaldt om natta. Spesielt siden gubben er så veldig glad i aircondision....
Happilyeverafter<3 Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg ville gjort det! Vi hadde det med både til Thailand og til Bulgaria, og angrer ikke! Hun hadde perfekt temperatur hele tiden, i motsetning til de vi reiste sammen med der barnet var klam og varm pga han bare lå på tepper... Her i huset bruker vi lammeskinnet hele året:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå