Trønder med to herlige Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Hei! Har nesten ikke føleleser i lårene eller der nede!! Virker som de har dovnet bort...?
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Kan være første tegn på bekkenplager.. Hos meg startet det med noen dagers nummenhet i rompe, lår og underliv.. Nå er det slett ikke numment lenger, bare vondt :-(
Trønder med to herlige Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Huff, håper ikke det... Er 37+3 i dag, og her berget så fint gjennom hele svangerskapet med å gå til kiropraktor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå