Koseklompen Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 ENDELIG ble jeg ferdig med genseren jeg strikka på.. Lova fetteren min på 4 å strikke til han, og akkurat i stad ble jeg endelig ferdig.... puuh....
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Så flott:) Jeg strikker selv tøfler om dagen.. Er nybegynner så ett sted må man begynne:)
Koseklompen Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Er ikke lenge siden jeg og starta med å strikke Har strikket alt fra ; * gensere etter eget mønster * gensere etter oppskrift * bolero * sjal * skjerf * luer * lommetøfler * pledd * pulsvarmere.. er rett og slett gøy, terapi pleier jeg å kalle det Og sant det du sier..et sted må man begynne.. Jeg begynte med skjerf og pledd..er først nå i siste jeg har begynt med "store" ting
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Ja skal prøve meg på genser etterhvert og er ikke så vanskelig virker det som.. Er moro å strikke, blir en del mer strikking om høsten og vintern enne sommern:)
Koseklompen Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2008 Genser er egentlig enkelt Jeg har strikket en genser med ragland-felling OG så trengs det ikke noe montering Trenger bare å sy litt under hver arm, men bortsett fra det er det ikke noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå