Gå til innhold

April: Magen min er skjev :o)


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Magen vokser og vokser og er DIIIIIIGER fortsatt (når skal jeg liksom stabilisere meg? aldri? blir jeg like bred som jeg er høy over nyttår???), men jaggu sørger ikke Sprelle inni der for å lage fasongen rar :oD Ligger tydeligvis med rygg/rompe mot (min) venstre, så jeg kjenner beinspark oppe til venstre, og armer som kiler meg nede til høyre. Og sånn ser magen ut når jeg ligger også - flat på høyre side (flat var kanskje en overdrivelse forresten, men flatERE) og kul på venstre... Og ligger jeg på høyre siden så ser magen ut som en trampoline med en usynlig hopper oppå - det hopper og spretter i vei :o) Veldig koselig da! Og i motsetning til hva jeg kjente med M så kjenner jeg forskjell på rompe og føtter denne gangen - kjente en bitteliten "pinne" som ville ut gjennom mageskinnet mitt i går :o)

 

Poengløst innlegg, må bare drodle litt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He, he, kjenner igjen problemstillingen... Snuppelure lå på tvers med hodet stikken deut oppe til høyre, og rumpa og føttene nede til venstre... Slik lå hun og tok SKIKKELIGE fraspark helt frem til fødselen... Og siden hun nektet å snu seg selv om 4 voksen prøvde å snu fra utsiden så ble hun tatt med keisersnitt... Var tverr allerede den gangen ,he, he... Håper lillebror snur seg før den tid i ditt tilfelle... Og ja: Magen ser kjempesnodig ut når de ligger slik!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...